drekker Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 HEI!!!! Har en 525i 05 mod, som har gått ca 70 000... Har problem med at den rister litt, spesiellt sånn rundt 80-120km/t.. Har vært på BMW verksted,og de har brukt 2 hele dager på å finne feilen,de har byttet et styrestag, og hjulnavet bak, men ristingen er der fortsatt... Har provd 3 forskjellige sett med dekk for å eliminere at det er feil med dem....Rattet rister ikke, så det jeg tror det må komme bak i fra..... Noen som har vært borte i noe lignende, eller har en ide om hva det kan komme av???? Synes kompressoren til nivåreguleringen går mye, kan det være noe feil der?? Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret overskriften din fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
ReiRud Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Har de sjekket de nedre foringene på bærearmene bak? de helt ute ved hjulet? Har skiftet de på en bil selv..
Gjest Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 antar du snakker om integralarmer/lager.. har aldri opplevd vibrasjoner ogs disse. tror ikke det har noe med kompressor/belger å gjøre heller.. har ikke noe gode forslag i farten.. sorry. kommer det i forbindelse med noe?bremsin,pådrag ol?
drekker Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Ristingen merkes best i sånn ca 100km/t, øker hastigheten til 200 er det akkuratt den samme ristingen, samme "frekvens".... Jeg som vet om det, merker det hele tiden, fra 30 og oppover.....irreterende .......Merker ingen forandring ved bremsing og pådrag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå