tolla Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Damn! Nice bil! PERFEKT for en som skal få en liten en og greier. Nydelig bil. Hadd jeg hatt de kronene tilgjengelig , kan det nok,med RIIMELIG god sikkerhet, tenkes at jeg hadde drivi a og mast litt på deg om dagen gitt , he he Vakkert stykke Automobil! Takk Bare og begynne å spare heh
tolla Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Damn! Nice bil! PERFEKT for en som skal få en liten en og greier. Nydelig bil. Hadd jeg hatt de kronene tilgjengelig , kan det nok,med RIIMELIG god sikkerhet, tenkes at jeg hadde drivi a og mast litt på deg om dagen gitt , he he Vakkert stykke Automobil! Takk Bare å begynne å spare
Astri Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Vinner eg nok penger i lotto på lørdag så tar eg an. Har sikla etter denne lenge... Nydelig.
tolla Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Vinner eg nok penger i lotto på lørdag så tar eg an. Har sikla etter denne lenge... Nydelig. Hehe
Anbefalte innlegg