Bambo Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Sliter med ett varmeapparat som jeg ikke får justert varmen på. Har byttet krana men blåser fortsatt varmt uanset hvordan jeg vrir og justerer på bryterne. Har jo så klart vært inne på tanken att det er bryterne, men rart om begge to skulle ha ryki. Så er det noen som veit om noen andre kjente ting som bruker tulle seg. Eller har noen tips. Mvh Håvard.
kbteknik Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 termostaten den sitter mitt imellem bryterne hvis der er brudd i den blir det varmt
bimmer-87 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 har akkurat samma probleme sjøl=P kjedli når det er varmt som f.. ute
RenZor Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 til meg er det stikk motsatt , det blåser KUN kald luft. Hva er DA galt?
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 termostaten den sitter mitt imellem bryterne hvis der er brudd i den blir det varmt eg og har det samme problemet med at det kun kommer varme, har bytta vatenventil, pga den var ødelagt, det hjalp ei lita stund før det kun kom varme igjen så kor sån ca sitter den temp senoren på E36? på kretskortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå