tangorev Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Var på rudskogen i helga, og når jeg clutcher ut i venstresving detter den ned på 5 syl, så fort jeg får contra er den fin igjen. Noen formeninger? Skal kjøre igjen i morgen så trenger noen tips. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ned på 5? omdreininger? 5 gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 My bad... 5 syl;) Tenker muligens overslag eller noe men om dere vet om noe annet så fyr i veg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 er nokk overslag i en av pluggledningerne ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 regner med du har nok bensin i tanken hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 heheh..... trenger du å få lånt noen plugglednigner å testet med? hvor er det kjøring i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Nok bensin i tanken ja Skulle ta med bilen fra verkstedet og hjem i dag (times kjøring) når jeg nærmet meg begynnte den å fuske på en syl så jeg måtte parkere hos mormor, hehe. Er noe som ikke er helt på stell.. Prøver nye pluggledninger og fordeler i morgen. Ehrnst..ring meg når du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå