Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke gjort det før bør du sette av et par ettermiddager til dette. Har du tilgang på bukk eller grav; bruk for all del dette. Da jeg gjorde dette en tid tilbake demonterte jeg eksosen fra manifolden, løsnet girkassa fra akslingen og løsnet alle boltene som holder kassa til motorblokka. Jeg kan anbefale og ha Haynes-boka klar :)

Benytt sentreringsverktøy for å slippe mye styr med å få på kassa igjen. Vær varsom med boltene når du skrur kassa til blokka igjen. Jeg greide å knekke en bolt, og måtte av med kassa igjen å bore den ut igjen... Er boltene slitne vil jeg anbefale å handle nye. Husk også å ta en titt på foringene girkassa hviler på og sjekk hardykoplinga. Bytt dette i samme slengen om disse virker slitt. Lykke til med arbeidet!

Skrevet

har akoratt jort det selv på min m20b25. det er veldig enkelt.. men vær OBS hvis du har m20 så går clutshen platen kun på en side, men på M50 går den på begge veier, hvis du setter den feil vei så har du clutsh en ukes tid så må du bytte ijenn :S

men med litt hjelp er d forferdelig enkelt:)

Skrevet

står "getriebe" på den siden som skal mot kassen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...