Kim92 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Bremselysene virker ikke, har sjekket pærer og sikring. Mistenker at det kan være bryteren men hvordan sjekker jeg det? Bilen er en 318i e36 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Du sjekker motstanden eller spenningen med eit måleapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim92 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk! Når jeg trykker inn bremsen skal jeg altså måle 12 v. Vet noen hvor jeg kan få tak i en ny bremsebryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 bilia eller en høgger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Eg kjøpte bryter hjå GS Bildeler. Eg tok av min og målte at den ikkje fungerte som den skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå