mikkemus666 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hei. Bilen min eter sikringer nå. Det er høyre baklys (parklys) som går, og justeringshøyden for lysene framme, og lyset inne i instrumentpanelet. Hver gang jeg byttet sikring, så går den igjen? Bare jeg har på den bryteren som slår på lysene så går sikringen? Noen som har peiling? Kan det stemme at det kan ha noe med cd-spilleren å gjøre ang jording osv? Håper dere kan hjelpe meg med dette.
todleif Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Sikringer ryker pga at det går for stor strøm i kretsen. Da er det ofte kortslutning som er saken. Du kan f.eks. ha ein ledning (pluss) som går direkte til jord. (avisolert ledning f.eks,) Kva slags bil har du? Du kan sjekke ledningene i forbindelse med lysa og bakluka. Har du nett koblet litt og kanskje byttet om eit par ledninger?
525i1991 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 ELLER så er spenningsregulatoren gåen:P bytt straks i så tilfelle! kan brenne opp elnettet ditt.
mikkemus666 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Feilsøkte litt og fant til slutt ut hvor problemet kom fra. var ledningene fra bakluka som hadde kommet i klem og isolasjonene på ledningene hadde gått hål så de dreiv å gnissa mot hverdandre. Brukte vel godt over 10 sikringer på å finne ut at det var der det kom fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå