CHS Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Som tittelen sier. Gjelder sedan uten mulighet til å legge ned setene. Skulle inn i bagasjerommet i dag tidlig og trykker på knappen som vanlig. Motoren i bakluka lager en merkelig lyd, akkurat som om et stag eller noe er knekt. Luka rikker seg ikke. Står i instruksjonsboka at den skal kunne åpnes med nøkkel ved å vri denne mot venstre. Dette har jeg prøvd, men ingenting skjer. Tør ikke vri nøkkelen hardere i frykt av å brekke nøkkelen. Har selvfølgelig smurt godt opp. Hva gjør jeg? BMW- verkstedet sier det må bores inn bak skiltet en plass for å finne et spesielt stag. Noen som har gjort dette før og kan gi meg en noenlunde detaljert beskrivelse på dette eller andre tips for å få åpnet den? Kjedelig å ikke komme inn i bagasjerommet sitt. På forhånd takk. Mvh Christian
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 SIKKER på at du har prøvd godt nok med nøkkelen? Prøv det en gang til begge veier og prøv ordenlig. Uten å knekke nøkkelen seff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå