///Mysild Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 noen som kan si meg hvordan, evt gi en link til der det står forklart hvordan jeg kan demontere bakstillinga? siden jeg må sveise nye fester og fikse SFD! vil helst skru ned så lite som mulig... mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Ta av eksos, varmedeksel, mellomaksel evnt. bare løsne den fra diff, slipp ned girkassetravers og skru av lageroppheng og slipp den ned fra diffen. Løsne br. slanger, abs, slitasjevarsel og speedometer kontaktene, håndbrekkwire løsner du inni bilen og drar ut, løsne støtdempere fra spindel også er du klar til å slippe ned bakstillinga. Sitter i de fire hovedfestene til traversen og de tre boltene på hver side på de langsgående armene. Har jeg glemt noe så ser du det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 takk for svar ser ikke frem til dette! heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 han her løsnet ikke girkasse... http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Går ann å f. eks ta ned diffen alene først. Bare dra den bakover det. Han har latt spindler osv henge igjen. Tungvint spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 jeg tok ned hele driten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå