Gå til innhold

Endre's Compact

Share

Anbefalte innlegg

Hentet meg ''ny'' bil på søndag, en 2000mod 316i Compact kjørt cirka 160 000km. Syns den er veldig fin i lakken og den har det meste av utstyr eg ønsker. Skal i militæret i Mars neste år og ønsker derfor å ha en liten bil stående hjemme som ikke koster skjorta i forsikring og drift, landet dermed på en compact, riktig nok med litt inspirasjon av visse andre her på forumet :wink:

Dama eg kjøpte den av hadde nettopp kjøpt nye sommer dekk og felger, i tillegg til nye vinterdekk :) hu var ei familiemor som kjørte rundt med senket bil og 18'' kantfelger som hun syns var grusomt å kjøre på :lol: dermed kjøpte hun orginalfjærer og mer gummi.

av utstyr så har den metallic lakk, hvite blinkers rundt bilen, ny endestuss, lakkert helt ned, aircondition, kjørecomputer, tåkelys, bmw business radio/cd og fjernlås. Har sendt mail til bmw om fullstendig liste :wink:

Har ikke dei største planene for den nå før militæret, men det blir nok gjort litt mer etterpå. Noe m-tech og AE-lykter hadde i allefall gjort seg, i tillegg til senking. Her er endel bilder av den, er ingen proff fotograf men er bedre enn ingenting..

pikbr7glrbkghqmp1t7t.jpg

tbt22mh9o31ymralx0vd.jpg

58xgkgxj56je2y7i7q91.jpg

65kg078to6n7rjc1oa22.jpg

b8pvse9w7ztk9sum5nkf.jpg

n73q87ajcaj4hwtedw0x.jpg

mrfig6jyg0m8dnbpi2k9.jpg

gd8a5b28l44px95kgifx.jpg

ioup8a1lge8ncs29ej4a.jpg

x7u9b8pafsxp3yuql8ka.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja det kommer om en stund, en lang stund.. hehe! Vil ikke bruke så altfor mye på den før militæret, men når førstegangstjeneste er utført kommer det litt av hvert :D

De felgene der er utrolig stilige! så en blå e36 Touring med slike før helgen, fristet litt med mindre gummi på compakten da kan du si :P

jeg har bare et par spørsmål:

- Vader seter, passer de rett i compakt foran?

- Og hvor finner eg skinn interiør til compakt? har sett på Koed, finn og ebay, men finner ingenting :roll: litt greit å vite hvor mye eg må spare for å få kjøpt dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på lakkering er veldig individuellt fra verksted til verksted.

Men det som kan være litt lurt hvis du har planer om å handle mer deler i ikke så altfor fjern fremtid er å lakke flere ting sammen. Sparer visst noen kroner på det ;)

Btw så er det litt dårlig gjort å handle m-tech før jeg får gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg hadde faktisk ingen planer om å handle, men shit happens :D blir nok en stund før den kommer på, men har ikke noe hastverk :) får se om eg kanskje får handlet meg noen speil å lakke samtidig, kanskje også en m-tech spoiler på bakluka.

hehe, når kan eg vente å se bilder av bilen din med m-tech da? :D dessuten har du seter som er bedre enn mine, så noe må jo eg kunne gjør før deg :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-speil hadde gjort seg ja;) Men hva med senk? Det er noe av det viktigste i mine øyne... Du som bor i en by der snø er mangelvare kan jo ha 70/40 uten for store problemer også.

Håper på å få noe m-plast til grompacten i vinter, men er mye annet jeg "trenger" også... Har jo "m"-speil liggende da. Og muligens lister snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå skjer det litt her også! Skal få lakket m-tech fangeren nå, så har eg bestilt senk hos Gs (60-30), tror det holder i massevis! Er en fordel om eg kommer frem til hytta også, så har det selfølgelig kommet fartsdumper rett uttafor huset.. :roll:

Eg har kjøpt subb. 2x10'' og forsterker, skal kobles opp etterhvert men har EGENTLIG ikke lyst å fjerne ordinærspilleren..

Forresten, om det er noen som har m-tech speil å selge til en grei pris, så ta gjerne kontakt!

1thk7gffecbl378j74as.jpg

3l4ihv7aswurm3pqzhf7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...