Gå til innhold

E36 318is coupe 93 mod vurderes solgt

Caamilla
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer desverre å selge gobilen min, en bmw E36 318is coupe 93 mod.. :cry: En perfekt førstebil, den ser utrolig bra ut og er en drøm å kjøre! Den ble importert fra Tyskland i 2000 og har hatt 3 eiere(med meg) siden. Har gått 167678km.

Bilen er utstyrt med bla;

Sportstolerskinn interiør

Aircondition

Kjørecomputer

Turtallsvillig 140 hesters 1,8 liters 16 v motor

Det som har blitt gjort med bilen er

Lakkert i 2007

Nytt understell (komplett senkesett 60\30) med TUV papirer

18" org. BBS felger sommer

15" org. bmw alu vinter

Nye frontlykter med led park og angle eyes

Nye crystal clear sideblink

Nye crystal clear baklykter

Nye bremseskiver bak, nye bremseklosser framme\bak

Nye håndbremswire

Nye håndbremsband

97 - facelift grill

M - tech fanger med liten leppe

Elektriske m3 speil

Ny forsterket bærekule framme

Ellers er det litt småting som at jeg har skifta plugga, oljeskifte, bytta termostat, kjøpt helt nytt rustfritt scorpioneffektanlegg, nye forsterka dempertårn bak osv..

Har nettopp hatt bilen på EU godkjenning, ingen feil bortsett fra at jeg ikke har hatt økonomi til å ta 4 hjulskontroll etter at jeg hadde på senkesett, så bilen er godkjent til august i år.

En annen ting som jeg vil nevne er en slags raslelyd fra motorrommet som har vært der siden jeg kjøpte den(ca litt over 1 år siden) når motoren er kald, ikke noe alvorlig. Har skifta skifta alle reimer(registerreim, viftereim osv), skifta også kjedestrammer og registerskinne da noen mente det kunne være dette, men uten noen særlig effekt. Er også noen som har sagt at det kan vere reimhjullageret, men har ikke prøvd å skifta så mye pga liten tid og dårlig økonomi.

Ellers så vil jeg si at det er en skikkelig gobil som jeg selger med tungt hjerte.. Minimalt med rust, har nettopp tatt noe lite på innsiden av bagasjelokket, ellers så er bilen nokså clean :)

Selges HBO 69000;-

Ta kontakt på PM,sms eller mail først pga turnusarbeid :wink:

Mail : Camilla_pedersen90@hotmail.com

Tlf : 93685658

Har flere bilder så er bare å si ifra 8)

Ps: Bilen er jentekjørt :D

Mvh

Camilla Pedersen

oowsi8gihochf47xhnt6.jpg

9df676oppvhmuyepquty.jpg

olpo66w526kauu2rugpk.jpg

2e6omqwnypx7mbqp5ha5.jpg

0i6te8rlqx10qli545vu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer