Caamilla Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Vurderer desverre å selge gobilen min, en bmw E36 318is coupe 93 mod.. En perfekt førstebil, den ser utrolig bra ut og er en drøm å kjøre! Den ble importert fra Tyskland i 2000 og har hatt 3 eiere(med meg) siden. Har gått 167678km. Bilen er utstyrt med bla; Sportstolerskinn interiør Aircondition Kjørecomputer Turtallsvillig 140 hesters 1,8 liters 16 v motor Det som har blitt gjort med bilen er Lakkert i 2007 Nytt understell (komplett senkesett 60\30) med TUV papirer 18" org. BBS felger sommer 15" org. bmw alu vinter Nye frontlykter med led park og angle eyes Nye crystal clear sideblink Nye crystal clear baklykter Nye bremseskiver bak, nye bremseklosser framme\bak Nye håndbremswire Nye håndbremsband 97 - facelift grill M - tech fanger med liten leppe Elektriske m3 speil Ny forsterket bærekule framme Ellers er det litt småting som at jeg har skifta plugga, oljeskifte, bytta termostat, kjøpt helt nytt rustfritt scorpioneffektanlegg, nye forsterka dempertårn bak osv.. Har nettopp hatt bilen på EU godkjenning, ingen feil bortsett fra at jeg ikke har hatt økonomi til å ta 4 hjulskontroll etter at jeg hadde på senkesett, så bilen er godkjent til august i år. En annen ting som jeg vil nevne er en slags raslelyd fra motorrommet som har vært der siden jeg kjøpte den(ca litt over 1 år siden) når motoren er kald, ikke noe alvorlig. Har skifta skifta alle reimer(registerreim, viftereim osv), skifta også kjedestrammer og registerskinne da noen mente det kunne være dette, men uten noen særlig effekt. Er også noen som har sagt at det kan vere reimhjullageret, men har ikke prøvd å skifta så mye pga liten tid og dårlig økonomi. Ellers så vil jeg si at det er en skikkelig gobil som jeg selger med tungt hjerte.. Minimalt med rust, har nettopp tatt noe lite på innsiden av bagasjelokket, ellers så er bilen nokså clean Selges HBO 69000;- Ta kontakt på PM,sms eller mail først pga turnusarbeid Mail : Camilla_pedersen90@hotmail.com Tlf : 93685658 Har flere bilder så er bare å si ifra Ps: Bilen er jentekjørt Mvh Camilla Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 lyst på gul m3? kan ta denne som delbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 KM stand: 167678? Er det sant? I såfall burde du virkelig sørge for at det kommer godt fram i salgsannonsene da det er ganske bra for en 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 10400 i året det. er ikke gæli det. m3`n min har gått 15500 i året. 93 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 lykke til me salget cam nydli sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 jepp, utrolig nok gått så lite! en av de få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 lykke til me salget cam nydli sak! Thanks Rob! Kjøpe duu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 10400 i året det. er ikke gæli det. m3`n min har gått 15500 i året. 93 mod. Skjønner Ja, blir ikke så mye kjøring på meg, til og fra jobb og noen langturer i ny og ne. Litt dumt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 lyst på gul m3? kan ta denne som delbet. Neitakk beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Pen bil Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Pen bil Lykke til med salget Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Lyst på Mazda 323F 1995 modell som innbytte ? Perfekte jentebil egentlig Pluss mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg