Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt deler til overs fra M3 bygget mitt

"Ny" Quarter Master Optimum V 7,25" clutch med nye 10 spline 28,5mm lameller (liten BMW splines) 5000,-

99o0qqfxyg0ie9ouzorr.jpg

Tilton OTII 7,25" Trykkplate 1000,-

k2uiz788f9lnth3dduj6.jpg

Svinghjul BMW V8 for 7,25" clutch BUD

8t6vld0erb661xsv7j4i.jpg

Nye Brembo GT8 calipere 8000,-

o75d53e4bdeerjla06sg.jpg

nlepfc33oilyrs4azvmp.jpg

Alu hardyskive E39 M5 (passer også andre modeller med stor flens) 1000,-

6hbbdf4bqsb0pt2ojmyz.jpg

Hjerne, EWS, nøkkelring og nøkkel E39 M5, Alt utenom hjernen er nytt 3000,-

9k281s0i7ilzdc9nfs8d.jpg

3 lags stål toppakning S14 1500,- / BUD

8t3tbirlaetzgshrd24t.jpg

Ny justerbar Vortech Trykkregulator 2000,-

jbzyztjdf8b6q2781p1v.jpg

Nye 440cc Bosch dyser 500,- pr stk (har 8stk)

Send PM

Skrevet

Nei, dette er laget for å passe til Tilton, QM, AP osv clutcher. Men har std S62 svinghjul med clutch også om det er av interesse.

Skrevet

Jeg byttet ut Tilton clutchen på M5 motoren min med en quartermaster pga at den er mye bedre, og skal tåle 1200lb/ft altså 1625NM. Jeg regner med jeg får 12-1300NM, så vi får se om den holder :)

Skrevet

Skal ikke lade på så mye, regner med det blir rett over en kilo. Det holder det i den lille bilen! Vil ha en responsiv motor med langt register.

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...