tommyfo Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Ble såpass fornøyd med utseende på subwoofern i bilen min at jeg tillater meg å slege ut et par dårlige mobilbilder. Fruen har stukket av med digitalkameraet Kassen er trukket med stoff fra en original bunnplate i samme farge som interiøret! Elementer er 10", fra Resonant Engineering, heter RE10. Det spiller optimalt i 14 liter lukket kasse, og fungerer med kasse ned til 10 liter. Tror min kasse er rundt 11-12 liter. Den blir forsynt med 250 watt fra en Fusion EN-AM6001 monoblokk som er plassert i batterikasse bak på høyre side. Dette er mao en noe diskret stereo, akkurat som tenkt før jeg startet prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 pent:) spiller det bra'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Ganske beklagelig at jeg har vært utenfor BMW-verden så lenge, men sub'en spilte bra i forhold til størrelse. Ingen som ble skremt av den på utsida, men den spilte pent og nøytralt inni bilen med helt greit trykk til å kunne vært en liten familiebil, tok jo ingen plass fra bagasjerommet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Så meget bra ut har planer om å gjøre noe lignende på min e39 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brag3 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 gjerne send meg melding om hvordan du bygde kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Byggingen var en rimelig lang prosess, lenge siden nå men prøver å huske.... Baksiden er støpt i glassfiber/polyester, hentet fra biltema.. Startet med å lage form av baksiden inn mot karosseriet av papp tapet sammen, la så plastfolie over formen og støpte med glassfiber/polyester. Løsnet så støpverket fra forma. Etter det var det litt kutting og støping på nytt for å tilpasse og utnytte rommet på siden enda bedre (litt dårlig form). I front, det som sess, er en hobbyplate 18mm som er lim inn i glassfiberkassen. Siden baksiden er av glassfiber ble det også limt inn noen avstivere fra front til bak. Etter det er det lagt litt fyllmasse for å få det til å passe fint inn, i tillegg er øverste del en del av orginalluken som skal være der, så det er lett å evt ta den ut! Baksiden av kassen er også kledd med type lyddempematte for å hindre direkte kontakt mot karosseri. Enormt med jobb, særlig i og med at bilen ble solgt bare halvannet år etterpå Men ville nok gjort det på nytt om behovet skulke melde seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå