Hopen Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 91mod e30 320i cab selges grunnet skolegang. Bilen har gått 220 000km. Mye påkostet i det siste. Servic på 208 000km hvor det ble skiftet olje på motor, gear og diff, oljefilter, plugger, heloverhaling på tannstann og justering av ventiler. Bilen er eu-ok til mai 2010. Ellers er det nylig skiftet bensinfilter, 2 opphengskuler, hjerne, frontlykter(sorte hella de), 1 storforing bak, 2 stabstag og annet div småtteri. -16" alessio felger med nye kuhmo ecsta 215/40-16(ikke de på bilde) -Bilen har sportsinteriør i sort skinn -ABS -El-cab -Kjørecomputer -Sorte hella de lykter Negative: -Motor på elcab virker ikke( er ikke noe problem å ha taket opp og ned manuelt, eneste at lokket ikke går helt i lås når det er nede) -Turteller og kjørekomp virker ikke( sikkert bare dårlig kontakt en plass) -Litt åverflaterust noen steder(en hjulbue og nede på dørstokkene) Ellers er bilen bra og motor går meget pent. Kan muligens byttes i annen bmw eller pickup. Pris: ca 48 000kr ingen skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 kan muligens byttes i annen bmw eller pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hei! Det med elmotoren har jeg samme problemet, men har du prøv å få med en kamerat og skubbe inn selve motoren, mens du trykker på knappen? Vanskelig å forklare.. Funker med meg Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Hei!Det med elmotoren har jeg samme problemet, men har du prøv å få med en kamerat og skubbe inn selve motoren, mens du trykker på knappen? Vanskelig å forklare.. Funker med meg Lykke til med salg Nei, men skal prøve på det;) Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 bump... ingen som er intressert i cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 kan evt byttes i e34 525,535, ombygd m5, e36 med 6er eller annen e30 med litt motor, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Bilen blir begholdt og får seg m50b25 og brock b1 felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg