Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen vert borti at 1 plugg blir rett å slett våt etter ca 1uke med kjøring.

lukter ikke no bensin av den, men virker som oljedamp vann..

bilen begynner fuske som fan..

bilen bruker ikke vann).

og plugg hullet som du putter coilen nedi ,fyller seg med oljedamp vann..

og hele pluggen blir våt. skrur jeg den ut og tørker alt går den normalt igjen..til den blir våt igjen..

Skrevet

det er mer svart farge på pluggen..

hvit farge på pluggen er vel for spe blanding (mye luft\lite bensin) og svart plugg er stikk motsatt.

korrekt me if im wrong, men mener en sylynder med vannlekasje vil lage en "mye renere plugg" .. kanskje ikke helt ny vasket :)...

topppakningen min er byttet for ca 5 mnd siden. og bilen bruker ikke vann (som synes)

men det jeg syns er litt merkelig er at det lukter ikke bensin av pluggen ,og selve plugg stiften er tørr ,mens gjenger og tennplugg hullet er full av oljedamp fluid. (det er litt smøring i veska når du tar og gnir fingrene mothvarandre)

Skrevet

Er ikke toppdekselpakningen som er problemet da? At du ikke byttet da du byttet topppakning?

Eller at du ikke har fått det helt tett med den nye? Da vil det vel kunne sive olje ned i plugghullene og ned til coilene som etterhvert vil få pronblemer?

Brutter'n sin M50 B20 ville ikke starte en gang, da skrudde vi ut alle coiler og plugger o så at det var olje og fukt der. La de på varmekablene over natta, og har fungert strålende i 3 mnd nå! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...