Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg byttet til powerflex bak på bærearmene synes jeg bilen har blitt overstyrt. Den kommer veldig raskt over ved feks feltskifte på motorveien, og jeg må nesten bruke kontra for å rette den opp igjen. Hva kan dette komme av?

Skrevet

Fikk samme symptomer på min etter at jeg bytta til powerflex alle plasser bak. Trodde fram til nå at d var bakdekka som sporer innmari mye, men siden du har samme problemet så begynner jeg å tvile litt :P

Regner med at du har tatt 4-hjuls kontroll etter du bytta foringene??

Skrevet

har ikke hatt 4-hjulskontroll ennå nei... Men satte på plass bærearmene akkurat som de sto før, satte av merker på karrosseriet og målte opp avstand til skjermene på forhånd. ingen unormal dekkslitasje heller.

Skrevet

Jeg gjorde det samme med å måle opp og markere, men tok 4-hjulskontroll likevel. Det viste seg at vinklene var langt utenom der de skulle være.

Ta en slik kontroll for å være sikker :)

Skrevet
men du har fortsatt symptomene selv etter 4-hjulskontrollen?

ja, men ikke i like stor grad som tidligere, er derfor jeg funderer på at det er bakdekka mine (235) som sporer mere enn fronten siden det sitter 215-dekk dær. Spora ingeting på vinterdekka vel og merke (205/55-16)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...