kendro Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 vurderer og selge mine 9x16 brock b1 som er lakkert svarte. sitter helt nye yokohama dekk i størrelse 215/40/16. følger med spacer og låsebolter til bruk på e30. for mer info og bilder kontakt meg på 98683417. sender helst ikke men kan møtes innenfor rimelighetens grenser 6000kr eller bud. mvh. kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Skulle hatt innpress.. bruker være ET15 når det er snakk om 9x16 på E30, men forstår ikke helt hvorfor det da trengs spacere.. Bilder og mer info så er jeg muligens interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 hei. måtte ha spacer ellers tok den borti fjærbeinet foran. satt på spacer bak også så det ser bedre ut i forhold til hjula foran. send meg en melding så skal jeg sende bilder. skal sjekke hva et er etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 hei. måtte ha spacer ellers tok den borti fjærbeinet foran. satt på spacer bak også så det ser bedre ut i forhold til hjula foran. send meg en melding så skal jeg sende bilder. skal sjekke hva et er etterpå. det er et 15 på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Kan umulig ta i fjærbeinet når det er ET 15 vel? Burde være optimalt for E30 det etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 takk dope79 foresten det er de hjula dope79 har på bilen i avataren sin. dem kan brukes uten spacer også hvis du sliper ned fjærbeinet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 kjør på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 disse er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå