Brekke Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Heisann! starta å bygge om til facelift i dag, alt gikk helt fint helt til jeg skulle montere bjelken, føler liksom at jeg har for stor glipe mellom frontfanger og kanten på oppsia, vil ikke si for sikkert, men med bare bjelken der er det vell 1-1,5cm glipe, og da har jeg satt de "demperne" helt opp! noen som har no forslag? Den steinplata mi er ikke akkurat ny heller, så kanskje den er skeiv? tips og råd, ja takk!
winchester Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Om du har byttet frontplate og dempere skal det vel bare være "plug and play" på resten? Ikke hørt noe om tilpassning, sett bort ifra slepekrokene.
Brekke Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Ja. Skal jo være det. Skal kikke litt mer på det når jeg kommer hjem. Er nok bare no jeg har oversett eller satt feil:)
Brekke Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 hehe, nei var bare at steinplata var litt skeiv på den ene sia, så litt gummi hammer og tolmodighet var alt på plass skal te me bakfanger i morra! gleder meg! bestilt div deler til den i dag! powerflex til bakstilling, nye skiver bak, nye klosser, håndbrekk sko + div monterings tilbehør. 60/40 fjærer og kjøleveske føler, tror jeg skal lage meg en prosjekt tråd jeg!
winchester Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Det burde du så absolutt gjøre, høres ut som et fint prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå