gnmfr Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Noen som har, ser jo ofte bilder av uberlave e30er som nesten subber med originalfangere men husker ikke og ha sett en e30 m3 så lav. så noen som har bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Du er inne på noe, har hundrevis, om ikke tusenvis av e30'er på dataene mine.. Men her er iallefall en som ikke er monster truck! Fant dessverre ingen som passet i kategorien din da men :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Enda en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 En viss sammenheng med at det ikke er så mange e30m3 som subber med org fangere, er vel litt fordi de fleste kjører med 17" og 18" på m3 fordi hjulhusene ser litt tomme ut med feks 16" i forhold til hva std e30 gjør med samme felgdimmensjon. I tillegg til at breddingen er ikke så mye større enn std e30 (ikke skyt meg om jeg tar feil )Og diameteren på felgene spiller jo en rolle på hvor høy bilen blir fra bakken og opp, selvom bilen kanskje i utgangspunktet er senktet 60-80mm.. (i forhold til std e30 høyde) For all del, bare en teori fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg tror helst det er fordi folk vil kunne bruke bilene sine, push them to the limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 eller kanskje fordi at en original e30 M3 skal være mer nostalgisk og pen å se på i motsetning til bare harry og lavest mulig? jeg er foresten avhenger av veldig lav bil, bare hiluxen som skal være høyest mulig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hawkon er faktisk inne på noe i mindre grad. Touringen min har stått på både 15", 16" og 18" med dekkdimensjoner som er innenfor 5% toleranse grense. Høyden varierer noe. Om man er på minus siden eller pluss siden på de forskjellige settene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Så klart han har! Men det er jo tilbake til mitt poeng, hadde de vært for lave, hva skulle man gjort med de? : ) De fleste som eier en E30 M3, er ute etter kjøreglede, or am I wrong ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Definisjon på kjøreglede er forskjellig fra person til person. Så for deg, så er det rett går jeg utifra : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Det er vel eieren som definerer bruksområdet til bilen sin. Og de har alle sine egne meninger om hva som tar seg best ut/mest hensiktsmessig med tanke på hva grunnen deres er for å eie øyenstenen deres. Er eieren ute etter showlook på en std e30, er veien for mange å skamsenke dem- og ha små felger på for å få det kjente tyskerstuket med strekk i dekkene osv.. Dette går til en viss grad ut over kjøreegenskapene i de mest ekstreme tilfellene.. Jeg tror kanskje at de som eier en e30m3 og som bruker den utelukkende som showbil- mener den kler best store felger. Altså at de ikke må kompansere for kjøreegenskaper for å få utseende dem er ute etter.. Og da med teorien min om at e30m3 ikke har så alverdens mye større hjulhus enn en std e30, så er det rett og slett ikke mulig å skamsenke dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå