OLEZZ Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Har en vanlig turbosmart boostcontroller jeg skal koble. Vanligvis setter man t-stykket som følger med mellom wg og komphus. Det skal være en pil på t-stykket som viser hvilken vei den skal, men pilen er blitt skrapet bort. Man kan blåse inn i den ene enden, men ikke i den andre. Noen som vet hvilken ende som skal hvor?
Kristian H. Foss Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Har en vanlig turbosmart boostcontroller jeg skal koble.Vanligvis setter man t-stykket som følger med mellom wg og komphus. Det skal være en pil på t-stykket som viser hvilken vei den skal, men pilen er blitt skrapet bort. Man kan blåse inn i den ene enden, men ikke i den andre. Noen som vet hvilken ende som skal hvor? Pila skal peke mot WG. Altså luftastrømmen går fra turbo til wg. Fått motoren i bilen?
OLEZZ Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Ja. vet pila skal mot wg, men klistremerket med pila på er borte. Jeg kan blåse inn i den ene enden av t-stykket, men ikke den andre.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Luftstrømmen skal gå mot wg, altså sperre mot turbo. Den siden som man ikke kan blåse inn i skal peke mot wg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå