Gå til innhold

Komplett E28 525/728 selges i deler (mteck, sportskinn m.m)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felger (3000,-) og skinninteriør (2000,-) er IKKE solgt.

Har da en komplett E28 525 84 modell med en motor som jeg tror stammer fra en 728 81 modell utifra utformingen på bunnpannen. Bilen har stått i garasjen i eitt år da den går ruskete og jeg ikke vet hvor jeg skal begynne å feilsøke. Bilen blir derfor solgt i deler siden jeg har kjøpt meg ny bil.

Alle delene bortsett fra noe av stylingen sitter per dags dato påmontert bilen og alle deler er for salg.

7yfu9wiyrfkmqi5ced63.jpg

fy6gqg7bzsveog3s6g0t.jpg

1z921381jvkn4m3glv1a.jpg

Komplett m-teck pakke med front, hekkskjørt, sideskjørt, hjulbuelister og vingen med alle deksel. Sideskjørtene og hjulbuelistene er bra og trenger bare ny lakk, men har ingen festeklips. Frontfangeren må påregnes litt sparklingsjobb dersom en vil ha det strøkent (se bilde). Bakfangeren har knekt høyre sidefeste. Vingen må pussest ned på grunn av mislykket lakkering. Tillegg i pris for grøftelys og blinklysglass. Flere bilder kommer

Bud starter på 3500,- for komplett mteck stylingkit. + frakt SOLGT

Grøftelys tillegg 300,- SOLGT

p8kdhuuowagvxriu26ha.jpg

vwelml5a7n7a8qg8tx6e.jpg

ljt9pbyae1g0p8tbwab5.jpg

z57lsfyvsjhadb6o3ukw.jpg

53i15rq22hpw2zpzuuvt.jpg

f6o21bjscwkoqhn4kd6n.jpg

xlw989qrt228lri5zwfs.jpg

Selger mteck sportsinteriør. Framsetene mener jeg har defekt fjør som gjør at seteryggen ikke kommer frem igjen automatisk. Er et hull bak på seteryggen på førerstolen og slitt sidestøtte på sitteputen i førerstolen. Baksetene er ganske fine og det følger med nakkestøtter med festebraketter. Dørsidene har fått nye klips og er beregnet på e28 med elektriske vinduer fremme og bak. Har IKKE matchende gulvteppe eller dashboard interiør

Bud starter på 2000,- for komplett mteck sportinnredning. + frakt

0w8267z2shlmrh0sh0z4.jpg

i1hclyjgzv9vi06sfc9m.jpg

bk797kbow7oykq3p3j57.jpg

j604ql0568s0am4jvgn7.jpg

54im46zba25p5ugp3xc9.jpg

yd71gucsypxsydnpx7qa.jpg

mw43czy18w6tzscts71v.jpg

Kjørecomputer med kabel fra m535 som passer alle e28 m30 motorer.

Bud starter på kroner 400,- + frakt SOLGT

Helt og greitt Sportsratt

Kan selges med passende rattstang for tillegg i prisen dersom bilen din er av eldre modell der dette sportsrattet ikke er bolt-on.

Bud starter på kroner 400,- + frakt SOLGT

Rattstang tillegg 250,-

m12g56xrew6n845i2ili.jpg

535 speedometer 260 km/t, kmstand 254000 km

Bud starter på 700,- + frakt SOLGT

Framsideskjermene som står på bilen er rimelig nye dvs at de har stått på bilen i ca 6 måneder mens bilen var i kjørbar stand. Er uorginalvare kjøpt på Koed.

Selges for 250,- stk + frakt

Hvite sideskjermblinklys 150,- + fakt for begge to.

Hvite blinklysglass for frontfangeren

Bud starter på 400 + frakt for begge to SOLGT

Har ellers alt som trengs for å bygge om til elektrisk takluke og elektriske vindu. Selges samlet for 600,- + frakt. SOLGT

Har 535 eksosanlegg med Sebring effektanlegg med det er rustet hull i effektanlegget. Verkstedet som monterte eksosanlegget la derfor en plate mellom effektanlegget og festeopphenget og bilen gikk for 3 år siden gjennom EU godkjenningen uten problem, men hva tilstanden på dette er per dags dato vet jeg ikke.

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

pris på komplet kjørekomputer? er vell mer enn en kabel til den, er jo en hjerne og blinklyshendelen og div som er tin gdne også.

og grøftelys..

pris ?

Skrevet

Ja bra du passer på meg. En får selvfølgelig med alt som trengs til kjørekomputeren til høystbydende pris over 400,- + frakt

Prisen for grøftelysene er 300,- for begge + frakt

Skrevet

Ok status nå er at de høyeste budene blir notert. Ha fått 2 henvendelser om å kjøpe bilen komplett så desse vil bli sjekket opp først siden det selvfølgelig vil spare meg for mye jobb med sending og demontering av deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...