Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Selger min US versjon 60gb Playstation 3 Den har blitt oppgradert med 250gb harddisk. Siden den er en 60gb, er den bakoverkompatibel, men kun for US PS2 spill. Den spiller kun US DVD og Blu-Ray. Spill & Utstyr: - Splitfish FragFX kontroller - 4 Dualshock 3 kontrollere - 2 Guitar Hero guitarer (GH3 & GHWT) - American Idol mic - Playstation Eye (kamera) - Guitar Hero 3 - Guitar Hero World Tour - Call of Duty 3 - Call of Duty Modern Warfare - Battlefield Bad Company - F1 Championship - American Idol (singstar lignende greier) - Genji:DotB - Eye of Judgement - Army of Two - Rainbow 6 Vegas - Rainbow 6 Vegas 2 - Orange Box - GRID racing - Resistance 1 - Far Cry 2 - GTA 4 - Fallout 3 Den spiller norske PS3 spill, da disse er sonefrie. Har sikkert flere, men husker ikke alle, er på nattevakt. Har og en masse Blu Ray filmer - blant annet Rambo serien, Resident Evil serien + altfor mange flere. Har ett PS2 spill - Resident Evil 4 På harddisken finner du mye! Blant annet: - Lemmings - Burnout Paradise (m ekstrapakke) - SOCOM Confrontations - Super Stardust HD og mange, mange flere! Har ikke telling på hvor mye penger jeg har lagt ut i spill! Pga utstyrsmengden så jeg for meg 8-10 000 for alt, men det er kjøpers marked på slikt for tiden, så bud mottas. Bytte i deler som jeg kan benytte er også en mulighet (Fjærbeinsstag, Effektanlegg, Lydanlegg, felger, dekk osv) Vil oppdatere ila dagen, da jeg får sett gjennom hva jeg har.
Danny89 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 hvis du skal bli kvitt dette så må du nok selge med 2-3 av de kuleste spillene.. også selge resten av spillene til Gamestop eller lignende.. dump prisen til 4500 for ps3 og 3 spill f.eks. også selger du blu ray ved siden av.. ikke sjangs at du for en kjøper som tar alt for 7-10 000.. Selg spredt.. tjener du mest på sleng ut en liste over de blu ray du skal selge da.. kanskje jeg stikker av med et par;)
Dirty Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Ingen som betaler 4500 for en US uten garanti og ikke kan spille av norskproduserte plater. Prisen totalt med alt utstyr er bra, KOSTER skal man kjøpe det selv. Lykketil solgte samme greie selv for ikke så lenge siden til i samme prisklasse . så at ingen tar helepakka e bullshit alltid en gamer som trenger nytt stash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå