Gå til innhold

Alpina b3 3.0 E36 vurderes solgt

vforce_jr
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer med et tungt hjerte å selge min alpina grunnet barn og hund.. veldig lite familie bil så den er bare blitt brukt når jeg skal noe aleine.

bilen er importert i 2001, ble brukt daglig fram til i fjor høst da jeg avskiltet den for å ikke få noe mere km på den, litt for spesiell bil til å stå avskiltet bare for å kjøre noen turer i ny og ne med prøveskilter. vil si det er en entusiast bil. ligger ikke til salgs på finn da jeg egentlig ikke vil selge den.. hehe

gått 190000km

94 modell

bil nr 0100 blank faktisk ;)

3L sekser, 250 hp. går overraskende bra

bud er velkomne så lenge vi snakker ikke under 135k

alpinan.jpg

IMG_1996.jpg

IMG_1998.jpg

IMG_1999.jpg

IMG_2000.jpg

IMG_2001.jpg

IMG_2002.jpg

IMG_2004.jpg

IMG_2005.jpg

er sikkert masse mere jeg kunne skrivd men det er bare å ringe visst det er interresant eller noe å spørre om

prøvekjøring er nok lite sannsynlig da det ofte fører til at det kommer en bunke useriøse folk som bare skal prøve uten noe mere interesse, den er ikke til leie for å si den sånn ;)

47396825

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

selger du den for bud rett over 135k så er jo dette et kupp..er vel ikke mer som mulig å få tak på ok eksemplarer fra tyskland for så veldig mye under 200k..hvis det er mulig i det hele tatt.. Denne bilen er i mine øyne verd mer en en m3 3.0..men så er jeg inhabil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...