vforce_jr Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 vurderer med et tungt hjerte å selge min alpina grunnet barn og hund.. veldig lite familie bil så den er bare blitt brukt når jeg skal noe aleine. bilen er importert i 2001, ble brukt daglig fram til i fjor høst da jeg avskiltet den for å ikke få noe mere km på den, litt for spesiell bil til å stå avskiltet bare for å kjøre noen turer i ny og ne med prøveskilter. vil si det er en entusiast bil. ligger ikke til salgs på finn da jeg egentlig ikke vil selge den.. hehe gått 190000km 94 modell bil nr 0100 blank faktisk 3L sekser, 250 hp. går overraskende bra bud er velkomne så lenge vi snakker ikke under 135k er sikkert masse mere jeg kunne skrivd men det er bare å ringe visst det er interresant eller noe å spørre om prøvekjøring er nok lite sannsynlig da det ofte fører til at det kommer en bunke useriøse folk som bare skal prøve uten noe mere interesse, den er ikke til leie for å si den sånn 47396825 Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 ingen intresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Legg inn flere bilder og mer specs om utstyr osv så kanskje folk våkner. Lykke til. Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 selger du den for bud rett over 135k så er jo dette et kupp..er vel ikke mer som mulig å få tak på ok eksemplarer fra tyskland for så veldig mye under 200k..hvis det er mulig i det hele tatt.. Denne bilen er i mine øyne verd mer en en m3 3.0..men så er jeg inhabil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 pen bil, men hvor er alpina felgene? Angrer litt at eg solgte min b3 til alpina 1982 men vet at alpinan har det godt hos sin nye eier, du får ta kontakt om du noen gang skal selge eheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 da har jeg lagt ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Fristende med en "rimelig M3", men man hadde vel kanskje blitt bannlyst på forumet her om man satte på full M-tech på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 hehe.. jeg ville ikke kjøpt en såpass sjelden bil for så å fjerne det som er av alpina deler kanskje.. hehe.. men jeg har vurdert m3 skjørt faktisk, den ser en del lavere ut i fronten pga alpina fanger'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg