Tommy89 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hei, var ute å kjørte her i går og plutselig begynte den grønne blinklys-pila til venstre å lyse konstant. så går jeg ut å sjekker og da står alle de tre blinklampene på venstre side å lyser konstant de å Jeg hopper prøver å skru av og på tenninga, men hjelper ikke. lyser sjøl om tenninga ikke er på, så ender med at jeg må koble av batteriet for at det ska slutte:p er det noen som veit hva detta kan være eller opplevd no lignende? første som slo meg var no jordingsfeil eller blinklys releet. er det eventuelt noen som veit hvilke av rellea i boksen som er til blinklys? bilen er en 91/92 E34 520:) Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Høures ut som reléet. Det er plassert på andre rekka hjå meg. (første rekka er lengst ifra.) Det er på sokkal nr 2 ifra høgre. Det er det einaste reléet som er høgt hjå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 takk for hjelp;) har fått fiksa det, var reléet som var gåent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå