Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er da en stolt eiger av en 520 2000mod, Det som bekymrer meg mest nå er lyden i denne bilen. Jeg har bussines stereo og lyden er,,tja,,latterlig sjøl med høytalere rundt hele bilen. Jeg har montert sub, noe som funka veldig dårlig, jeg kobbla forsterker til ene høytaleren bak i høy utgangen på forsterkeren. Fikk gode råd fra en som hadde gjort dette og han sa det funka fett,,,etter montering så kom jo testing og innstillinger,,,så kom tankene,,fett,,uh,,lurer på hva han syns er fett er fett med denne oppkobblinga. Dette funka svært dårlig,,ble litt mer bass, men ikke sånn jeg hadde tenkt meg. Subben er en sak på 1500 watt og forsterkeren er en boose 1200 watt. Jeg hadde dette i enn annen bil som jeg skrota. Det jeg lurer på, kan jeg montere en ekstra spiller montert sammen med orginal radioen, da jeg har lyst å bruke rattstyringa. Orginal cdspilleren kan heller ikke spille mp3 plater. Håper noen kan svare meg på dette. Spilleren kan gjemmes da jeg kan montere mp3 spiller i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt, Nå har jeg montert en forsterker til, kobbla disse sammen og bruker lav inngangen mellom disse to. Bassen slår som bare pokkeren, men den liksom fosvinner når jeg kommer inn i bilen. Kan det ha noe med att bilen er så sykt godt isolert? Når jeg står bak bilen så vibrerer hele bilen med luka oppe, men så snart jeg lukker den virker det som om,,"du tror det ikke før du hører det" lyden bare forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...