bas Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Hei Har lurket rundt på forumet her i lang tid, men ikke registrert meg før nå. Jeg er på utkikk etter en E39 Touring i prisklassen 60-80k, helst uten automat. Jeg tråler Finn.no opp og ned daglig og har gjort det i månedsvis, men finner liksom ikke noe jeg øyeblikkelig får godfølelsen på. Og etter å ha prøvekjørt bl.a en 2000 modell med alt for mye rust i følge mine øyne er jeg blitt litt skeptisk. Uansett, jeg vender ofte tilbake til en bil som har ligget ute en stund, som i mine øyne er litt overpriset og mangler noe utstyr, men som i følge annonse skal være helt rustfri, noe som er hovedkriteriet mitt. Er allergisk mot rust, alt annet klarer jeg som regel å fikse selv, men rust kommer alltid tilbake (min erfaring i hvertfall). Jeg ønsker i første omgang ikke å legge ut link til annonsen da eieren muligens tråler dette og andre forum og av grunner ikke vil like det, men jeg gir en kort beskrivelse og håper dere kunne fortelle meg hva den i deres øyne er verdt. - 1997 modell Touring - 520i, manuell - Aspensølv (metallic) - Gått rett over 200k - Klimaanlegg - Sentrallås - Antispinn - El. speil - Regnsensor - Alle servicer fulgt (full historikk og dokumentasjon) - Nylig utført stor service med bytte av diverse deler - Rustfri og røykfri Mangler i mine øyne: - Ikke skinn - Vanlige standardstoler uten justerbar lårstøtte etc. - Kun el. vinduer på framdørene som jeg kan se - Ikke multifunksjonsratt Ellers virker bilen ut i fra annonsen veldig ryddig og pen, og ikke minst er den rustfri og røykfri i følge selger. Det er også en farge jeg synes er fin. Eneste er at jeg synes prisen er litt stiv med tanke på alder og enkelte ting som mangler av utstyr. Krever sikkert ikke rare hjernen å finne annonsen på denne bilen for de som prøver, men hva synes dere den sånn i utgangspunktet er verdt? På forhånd takk.
hauken Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 ser grei ut den,by 70,de holder,men husk naf test....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå