KP_coupe Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Noen som har radiator tilsalgs???, det er typen med ekspasjonstank på radiatoren, Om noen har i ca gjøvik område så henter jeg den i helga om mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 jeg har radiator innen uke til salgs når min 320 blir ombygd til m3. 3.2 så om du ikke har fått innen da, så har jg i telemark, kan sende evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Jeg har radiator fra 318 m/ AC (store typen). Noen som vet om den kan brukes på 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 har mine sterke tvil gitt, men at den kan passe er en ting men om det er noe bra vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 har mine sterke tvil gitt, men at den kan passe er en ting men om det er noe bra vet jeg ikke Ok. Har ikke sammenlignet den med en 6`er radiator, men tror den er ca like stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Etter hva jeg husker, er radiator fra 316 til 325 like. Forskjellen er lokket (styrer trykk i systemet). Men når det gjelder klima/ac, så er dem enda større igjen. Skal ikke gjøre noe å ha en radiator fra ac/klima på en som ikke har det.., får bare litt større radiator og bedre kjøling. Har liten radiator til salgs. (fra ikke ac/klima) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 ok, sender dere pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Har en sånn spoiler som på bildet som evt kan byttes med radiator, eller en som passer coupe, dette er til sedan... er 2 små sprekker i glassfiberen på innsiden av knekken der det går nedover igjen, dette er visst ett typisk problem på disse spoilerne. men glassfibersparkel kan gjøre underverker! om noen har til coupe så gjør det ingenting om det er sprekt på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 flere som har? ekspasjonstanken går like langt ned som radiatoren på min hvertfall, vet ikke hvilke typer som passer om hverandre jeg men:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 bumpity! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har radiator til deg. Kan sende til gjøvik. Her er bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... e36+m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå