toomas Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Selger nå min 325 cab da jeg har fått M3 feber (igjen) bilen er en 1994 mod rullet 148000km nylakert i 2008 så det er veldig lite og sette fingern på der. ingen rust såvidt jeg vet. orginal m tech bil med el cab. Bilstein coilover dempere rundt om. (ligger veldig godt på veien)og er skrivd inn i vognkort. El seter som er i god stand dvd,navi er og med Nytt de siste 3 uker(siden jeg byttet den til meg): *indre og ytre endeledd begge sider foran *bærekuler begge sider foran *ny vannpumpe * nytt termostathus *nye bremseklosser rundbaut *4hjuls kontroll tatt *nye blink glass foran da de andre var slitene *ny olje,filter,plugger,lambda,bremsevæske,frostvæske,girolje,diffolje og multireim *ny bakrute på cab (mildt tonet) *nytt gitter i m fanger (leppe nederst på vei pr post) pluss en hel del andre ting jeg har gått over og reparert *nye svarte m lister rundt hele bilen org vare *ny utetemp sensor *nye dekk *ny dørbryter førerside * Nye M matter *Nye Bakre bærearmsforinger *Tårnstag i motor rom * nye hjullager foran begge sider 140,000kr/bud 94881662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 fin men dyr bil..! har du hardtop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Dyr ja men du får en strøken bil og som jeg har brukt veldig mye tid og penger på i det siste for og få den til og bli så strøken som mulig. hardtop er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Men som det står er jeg åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg