Danny89 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 har en pioneer avh-6600? som er navi funksjon på.. men hva trenger jeg får å få til navi funksjonen? en gps antenne og cd? dette dyre greier og hvor får jeg kjøpt eventuellt.. bilen er en E46 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 har en pioneer avh-6600? som er navi funksjon på.. men hva trenger jeg får å få til navi funksjonen? en gps antenne og cd? dette dyre greier og hvor får jeg kjøpt eventuellt.. bilen er en E46 99mod Må vell GPS-antenne ja, ser det selges på ebay f.eks. I tillegg kan nok en forhandler hjelde deg Kart kjøpes orginalt eller lastes ned å brennes på cd, dvd eller lagres på et sd-kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 hjertelig;) Venta lenge på et slikt svar:P visste ikke om det var mulig og laste ned.. .hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå