tattisn Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hei.. Har en e46 98 mod.. Når jeg setter denne i gir når jeg står på tomgang så blir det et lite klonk i understellet, men klarer ikke finne ut hvor dette kommer fra..Er jo tydelig vis slakk i noe, men hvor.. har sjekket klokken bak å kjenner ingen merkverdig slakk i den.. Kjenner ikke at cluth er noe spesielt slitt heller.. Så da lurer jeg på ka det kan være.. Foringer? Lager i gir kasse? Melloaksel? Tror dette er noe som dem var plaget med på disse modellene.. Bilen er så pass lav at det er ikke bare å bare å finne verksted som tar den opp på bokk..
Eksos Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Gummiforinga på mellomaksel og hardykoblinga er vell 2 navn på samme tingen..
gullsakar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 ville tippet på girkasse siden det er akkurat når du setter i gir.. evt få en kompis til å ligge ved siden å høre etter mens du slurer med brekket på..
bcRichard Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Er ikke uvanlig det på disse bilene.. Uheldigvis
gullsakar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Ja bank i bordet.. Men skjer vel oftest med 323 og oppover.. Krysser fingre for trådstarter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå