Buddy Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 har et par med 15toms viper felger til e36 som kanskje selges. står på pigg fri vinter som eg brukte til sommer dekk ifjor så kan ikke brukes som vinter dekk til høsten men gode for sommerdekk enda alle felgene er strøkne.. ingen skrammer,striper eller kast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Bilder? skulle hatt meg vinterfelger..men spøs om det er langt unna hva er prisen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Bilder? skulle hatt meg vinterfelger..men spøs om det er langt unna hva er prisen da? veit ikkje heilt ka pris eg skal ta egentlig... aldri solgt felger før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 byr 1000 eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 byr 1000 eg da 2late my m8. solgt med bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå