raytech76 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Ser på gs at det er oppført både vanlig pollenfilter og pollen kullfilter som skal være i pollenfilterboksen. Stemmer dette? Skal skifte på min og det er kun et filter i hver av boksene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 de er vell noe sånn som billig og litt dyrere opplegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny120000 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Du kan bare ha et filter inne igangen,enten et pollenfilter eller et litt dyrere kullfilter.De gjør samme jobben,men jeg tror kullfiltret fjerner noe lukt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Kullfilteret hemmer endel lukt, og holder lengre, kjøp det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har kullfilter på min, og jeg kan kjøre gjennom tuneller som ikke er altfor eksos-befengte uten at det kommer lukt inn i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Du får som regel det du betaler for. Jeg ville gått for kullfilteret, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå