AlXz Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Sikkert et ganske dumt spørsmål.. Men skal o-ringen inn før temostaten eller skal termostaten inn først av alt?? Gjelder en M50B20 motor. Har stål termostathus, og ikke plast.. Så da skal en o-ring + pakning brukes. Blir vel feil at o-ringen skal ligge inntil pakningen?? Så da må vel o-ringen først inn og ligge imellom topp og termostat? Ifølge denne tegningen skulle man tro pakning og o-ring skulle ligge inntil hverandre.., men det er det vel ikke noe poeng i??
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Er vel ikke helt vanlig å bruke begge deler, er det vel ? Har Alu hus på M50'n min. Brukt kun O-Ring. Ingen lekkasjer, ikke ved banekjøringe på Rudskogen heller. Så det burde vel være tett nok da..
AlXz Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Hmm... Så o-ringen og pakningen skal ligge inntilhverandre altså? Først inn med termostat Så inn med o-ring utenpå termostaten Deretter pakningspasta og pakning mellom termostat/topp og termostathus. Right?
AlXz Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Ok.., den er grei Takk! Så da ligger pakningen inntil o-ringen..
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 tomerikk, har jeg da en mirakelmaskin? Siden det er tett uten pakning...
tomerikk Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Du har vel det huset som bruker pakning nummer 8 i stedet for 7. det skal bare brukes en av de. edit: rettet opp numrene
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Beklager, min feil. Du har helt rett. Jeg har åpenbare tenkebesvær i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå