espulus Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Holder på å spekulere på om jeg skal få ordnet el. vindu bak på min E36. Har bare el. vindu fram.. Er det mye jobb, og kommer det til å koste mye for å få dette gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 ingen? jeg er også interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Må da være noen som sitter på slik informasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juniormathisen Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 www.koed.no Gå til E36 - Ny deler - Diverse innvendig utstyr Nr 2 fra toppen er ettermont kitt for elvindu. Fram kit - Bak kit og Fram/Bak kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå