bimmer-fan Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Hallo der bmw venner! Jeg har et spørsmål til dere alle som kan lit mer enn meg. Jeg har endelig kommet til eie av en E36 316 cupe, det var jo bare rett av med skilt og sette i gang på prosjektet. så nå er det karosseriet som jobbes med, men jeg kan ikke ha den motoren, så jeg lurer på om det passer greit med større motor? er det noen som har montert større motor som har noe info for meg, så setter jeg stor pris til all hjelp her. Vil jo gjerne ha M3 motor, men det er jo prisen det henger lit på. Hva om enn kunne sette i en 2,5 eller 2,8, passer det greit i, priser?
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 passer nok i bilen ja. men du får nok ikke godkjent bilen med større motor. hvertfal ikke med 6er
jensemann23 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 jo da, du kan få det godkjent. men du må finne riktig biltilsyn å godkjenne hos. Det har desverre blitt varierende praksis hos de forskjellige.
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 6er er mye tyngre motor. og er ikke lov å justere bilens vekt i vognkort lenger. så dette blir nok vanskelig om du ikke får vekk vekt noe annet sted.
jensemann23 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 jo da, det går fint hvis du treffer på riktig biltilsyn. Er noen som fortsatt tillater nedjustering av antall sitteplasser. så finner du rett mann på BT går det helt fint, men du får 4-seters bil da.
jensemann23 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 søk litt her på bimmers, så finner du flere tråder om folk som har godkjent motorbytte etter 1.1.2008 og fått nedskrevet antall sitteplasser
bimmer-fan Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 høres bra ut, får se om det er noen som kan gi en anbef. av BT. det nærmeste tror jeg er en a de heller dårlige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå