bmw520 Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Hei, regner med d er dieselpumpa, men tenkte å høre om noen har vært borti d samme, står den med fronten ned i en bakke så starter den, men står den rett eller med baken ned i en bakke må den taues i gang en stund før den starter, lurer på om d faktisk kan være en tilbakeslagsventil, eller er d rett å slett pumpa?
Towwy Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Sjekk de små "overløps" slangene fra dysene, Blir tregstartet viss de lekker.
Gjest Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 fødepumpe. oringen rundt der som lekker.. kan prøve å ettermontere tilbakeslagsventil. det som pleier å funke supert er å montere ekstern pumpe. Jeg har ei slik som jeg nettopp har kjøpt, kjørt 5 mil maks. Facet, dyrt og bra. med kvittering og dermed garanti. nypris på ca 1600.. Styr unna biltema pumpene (kopi av facet), disse er DÅRLIGE.. kan kjøpe min om du er int? jeg vurderer å prøve meg på større i forbindelse med videre trimming av bilen..
bmw520 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 fødepumpe. oringen rundt der som lekker.. kan prøve å ettermontere tilbakeslagsventil. det som pleier å funke supert er å montere ekstern pumpe. Jeg har ei slik som jeg nettopp har kjøpt, kjørt 5 mil maks. Facet, dyrt og bra. med kvittering og dermed garanti. nypris på ca 1600.. Styr unna biltema pumpene (kopi av facet), disse er DÅRLIGE.. kan kjøpe min om du er int? jeg vurderer å prøve meg på større i forbindelse med videre trimming av bilen.. Har hatt problemer med fødepumpa,men d er ikke den nå, tenkte å sette i ei skikkelig pumpe ja, for disse org pumpene er no dritt, er nok ikke pumpa i seg selv at den nekter å starte når den står plant, for jeg hadde problem med fødepumpa før, å da er den vanskelig å starte under halv tank, så d er nok noe annet, men mistenker nå hovedpumpa, dem blir slitt ettervært, er jo et kjent problem på tds motorene. skal du ha for pumpa di da?
bmw520 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Sjekk de små "overløps" slangene fra dysene,Blir tregstartet viss de lekker. dem er nye regner med du mener returslangene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå