mike Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Får opp dette varselet i displayet hver gang jeg starter bilen "check brake fluid" pluss varsellampen at det er noe feil med bremsesystemet ( rød ring med utropstegn ), finner ingen lekkasje, nok væske i beholderen, er det noen som har noen tips ? Mvh.
kingbigz Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Da er det nok sensoren for slitte bremseklossar som har gått. sjekka at der er belegg på klossane dine? etter det eg har lært så kommer den varsellampen om der er lekkasje, lite bremsevæske eller slitte klossar. og sidan du har utelukka dei to andre så er det einaste forklaringa eg kan gi deg!
mike Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Jeg mener at hvis bremseklossene er utslitt får jeg opp varsel : check brake linings, klosser er skiftet hele veien rundt med nye sensorer
kingbigz Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Ja, det er mulig. eg har ikkje sann display i min bil, så eg får bare opp det varselteiknet som du beskreiv.
Dan Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Lenge siden du byttet bremsevæske da? At det er nok væske på beholderen betyr ikke noe dersom kvaliteten er dårlig. Få det ev. målt. Bør byttes maks annet hvert år.
Fliid Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hvis væskenivå er ok, så høres det ut som du har en feil på nivåføler til bremsevæske.
mike Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Skal bytte bremsevæsken og samtidig få sjekket føleren i koppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå