turboxs Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Sleng ut om noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 denne du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Det er helt riktig. Tenkte mest på bilder fra banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Tøff bil, og tøff kjøring! Har mange bilder je, men litt fersk på å legge ut bilder her : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Når du trykker på "skriv svar" og blar litt ned på siden ser du at du har mulighet til å laste opp bilder. Trykk på bla gjennom og velg de bildene du vil laste opp. Deretter trykker du start opplasting, og legger URL'en inn i boksen hvor du skriver dine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Eller du kan bruke www.tinypic.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Og enklere blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Tøff bil, og tøff kjøring! Har mange bilder je, men litt fersk på å legge ut bilder her : ) Ikke noe å vente på. Spent. Jeg er mer motorbygger enn sjåfør så håper ikke det så helt ut som bambi på isen. Mista 3 gear tidlig på søndag så da ble det litt turtallssperre etterfulgt av å gå skikkelig i kjellern når jeg putta 4 på slutten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ingen som har film fra helga? Eg kjørte E30 325 M-Tech2 som Kimmit Sport har bygd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 jeg har over 500 bilder, holder å å laste dem opp nå, klar om to timer, har masse bilder av bilene deres. hvilken farge er kimmit sport bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Er ikkje bilen min Eg prøvekjørte den heile helga Den er grå med Kimmit Sport Racing både i front og på sidene med kvite Compmotive felger framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 den andre det spørres om her hadde jeg ikke så mange av tyror jeg, var denne bilen med i breisladden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Det der er riktig bil Nei fekk ikkje meldt bilen på desverre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 jeg har over 500 bilder, holder å å laste dem opp nå, klar om to timer, har masse bilder av bilene deres. hvilken farge er kimmit sport bilen din? Ikke drøy så lenge a!!!! Jeg er spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå