Danniboy Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 har sett flere biler med Carbonpanser fra GS men når jeg ringte gs for å bestille det sa de at de ikke lagde panser til min bil.... og bare til faceliften og de bilene jeg har sett er ikke facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Og du tror at de lurer deg og at de ikke vil selge deg panser.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 nei nei men hvorfor reklamerer de for noe de ikke har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Oki, de reklamerer for det altså, det blir noe annet. Skjønte ikke helt hva du ville/mente med den første posten din... Står det ett delenr./art.nr på panseret.? I så fall ring dem og oppgi det nr. Kan jo være at du pratet med en sommervikar som ikke har full oversikt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 ja snakket med de flere ganger og første gang sa han at han skulle sende det til meg... men han ringte neste dag og sa at de ikke lagde prefacelift carbon panser i GTR stil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 De kan jo reklamere for en vare som ikke passer alle typer modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 ja men så var poenget at jeg har jo sett de samme panserene fra gs før... flere som sier at de har fått gtr panseret av GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå