Rannem Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hei! Tenkte jeg skulle ta en motorrens på BMW'en. Planen er å først bytte til ny olje og ha opp i motorrens. Til dette gidder jeg ikke kjøpe noen dyr castrol olje da oljen som er blandet med motorrens bare skal være der i ett par dager. Derfor tenkte jeg på biltema oljen som ett alternativ, kun for å fa rensa motoren og ikke noe annet! Men aner ikke hvilken jeg skal bruke? Eller hvor mye jeg trenger? Er det den Halvsyntetiske motoroljen 10W–40? Mvh, Rannem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 10w-40 er helt klart de beste og biligste å bruke til motor rens. kjøper du 6 liter så har du vertfall ikke for lite=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 10w-40 er helt klart de beste og biligste å bruke til motor rens. kjøper du 6 liter så har du vertfall ikke for lite=) Takk! Da blir bimmern rensa i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Lurer i tilleg på hvor jeg skal tappe oljen fra! Det er en 4'er tror det er M42? Noen som kan hjelpe med ett bilde el.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Pluggen i bunnpanna ^^ Er ikke så vanskelig å se/finne, bare jekk opp bilen litt og se rett under motoren ca Random bunnpanne Panna di er forma litt anderledes, og har pluggen på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Takk! Fant ut at det var greit med Haynes bok! Så kjøpte en sånn, der står jo alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 god ide d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 god ide d ja Kan jo demontere hele bilen får så og sette den sammen igjen med den boka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå