matsrh Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Når jeg trykker ned gasspedalen kommer det en slags pipelyd fra motorrommet, noen som vet hva det kan være og hvordan det kan utbedres? Er veldig irriterende. ;mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 kan det være en lekkasje rundt luftfilteret? har du Konfileter eller orginalt innsatsfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Har konfilter. Har hørt at det kan være noe med et spjeld å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 evt falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 dynamo hvis den er følger turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Sjekka etter ulyd fra reimtrekket? Endel komponenter der som kan gi ulyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Låner denne litt. Jeg har også en pipe-/plystrelyd fra motoren, hører den best når jeg slipper gassen, men kan selvfølgelig være like mye lyd når jeg gir gass også. Har også varsellampe for motorstyring, men denne har kommet og gått i flere år uten merkbare feil. Kan ikke merke noen forskjell i kjøreegenskaper/drag, men mistenker at det har med lufttilførsel å gjøre. Jeg skulle gjerne hatt noe å lete etter før jeg setter den på verksted, så om noen har noen tips/gjengangere, så hadde det vært supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå