BMWentusiasten Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Hei. Da legger jeg ut noe av lageret som av bildeler som har begynt å hope seg opp. Beklager dårlige bilder og uvaskete deler, men nå haster det å få bort delene. Dersom delene ikke er borte innen begynnelsen av August, så kastes en del av delene. Så her har du muligheten til å gjøre et lite kupp. Det er KLAR fordel om du kan hente delene i Bergen da jeg ikke har lyst å bruke tid og energi på å sende store deler (dyrt med posten) til personer som ikke henter. Men dette vurderes underveis. Deler som skal selges: 1. Originale Facelift nyrer E36 2. Org speil til coupe lakkert i Samoablau met. Elektriske m/varme. 3. Org sidelister til Coupe! 4. Dempere med NYE fjører til rekkeseksere. 5. Org facelift front med bremsekjølere. 6. Org hekk i grå. (Bare å matte ned og lakke opp igjen) 7. Org. facelift front i bostongrün met. 8. Org hekk i Bostongrün met. 1. Originale Facelift nyrer E36 Ingen fester er knekt, men litt steinsprut vises på veldig nært hold. 2. Org speil til coupe lakkert i Samoablau met. Elektriske m/varme. Noe skader mtp flasset lakk og riper, men dette forsvinner når de skal pusses ned og lakkeres opp igjen... 3. Org sidelister til Coupe! 4. Dempere med NYE fjører til rekkeseksere. Dempere i god stand og fjører har bare stått på bilen i et par måneder. Stod på en 328 Coupe og passer på de fleste E36 rekkeseksere. 5. Org facelift front med bremsekjølere. Original del uten skader. ser lik ut på baksiden som den andre fronten det er tatt bilde av lengre nede på denne siden. 6. Org hekk i grå. (Bare å matte ned og lakke opp igjen) Som nevnt så er dette en standard grå bakfanger som bare trengs å mattes ned og lakkeres opp igjen. diffuser er det skjært hull til hengerfeste, men om det er ønskelig med "hel" diffuser, kan det byttes med det som er på den andre hekkfangeren under. 7. Org. facelift front i bostongrün met. Har et par riper. 8. Org hekk i Bostongrün met. Har en del sår og skader. Har du en bruksbil som trenger en fanger, så er dette løsningen. PRIS: Her går det etter bud! Man kan godt så at det starter på 1 krone, men bruk hodet Bud taes helst i tråden
BMWentusiasten Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Veit du om bremsekanalene passer m-tech fanger? Den passer ikke m-tech fangeren nei. den org er "rett" og er kortere...
sladjan Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 nå vet ikke jeg om du har laga deg en annonse på finn.no men er et tips fra meg å gjøre det, jeg fikk solgt alle delene jeg hadde fra min bmw på finn LETT. Bimmers folka er meget overlegen mot originale deler så lenge det ikke er Mtech osv...
BMWentusiasten Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 nå vet ikke jeg om du har laga deg en annonse på finn.no men er et tips fra meg å gjøre det, jeg fikk solgt alle delene jeg hadde fra min bmw på finn LETT. Bimmers folka er meget overlegen mot originale deler så lenge det ikke er Mtech osv... Er med på tanken der ja Tenkte jeg skulle gi Bimmers folket en sjanse, men det er som du sier...
BMWentusiasten Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Den grå bakfangeren er solgt med den grønne diffusoren... så grønn bakfanger selges med den grå sin diffusor...
BMWentusiasten Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Kan du hente delene, får du de for slikk og ingenting. Ligger for salg helt til 7. august.
BMWentusiasten Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 pris for tingene? Bud. Her er det egentlig ikke minstepris engang. Kommer du med et bud som du synes er rimelig, så er det stor sjanse for handel. Ihvertfall om du kommer og henter.....
BMWentusiasten Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Det må da være noen som trenger noen deler her inne vel?
SeiKo Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Du skriver fjærene har stått på en rekkesekser... Hvordan vil de da bli på en 4'er? 316i... Mye her som kunne vært av interesse ja....
BMWentusiasten Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Du skriver fjærene har stått på en rekkesekser... Hvordan vil de da bli på en 4'er?316i... Mye her som kunne vært av interesse ja.... Vet ikke sånn med en gang hvor mye tyngre en rekkesekser er kontra en firer, men vil tro at forskjellen er i kanskje den blir litt stivere eller tyngre...? Regner med det ikke har noe med hvordan selve forfjør/demper er bygd opp... skal være likt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå