Gå til innhold

Defekt vinduvisker rele? E36

Fortauskanten Auto
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E36 Compact 95-mod hvor vindusviskerene plutselig sluttet å virke.

Det hender av og til at jeg får dem til å gå på "full fart". Hvis jeg da slå dem av er det ikke alltid de kommere på igjen. Men hvis jeg skrur av tenninga og setter bryteren i "full fart" virker de igjen.... Skjønner heller lite... Det må vel være rele-feil?? Hvor finner jeg dette releet? Hører det klakker bak handskerommet når jeg vipper hendelen på rattet opp igjennom de forskjellige intervallene.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bryte inn i denne tråden med et lite spm om det releet?

har et lignende problem på min 94 318is. bare at når jeg først slår på pusserne så får jeg de ikke av igjen. eneste som hjelper er å skru av tenninga akkurat når pusserne er nede. hva er galt?

Beklager at jeg bryter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bryte inn i denne tråden med et lite spm om det releet?

har et lignende problem på min 94 318is. bare at når jeg først slår på pusserne så får jeg de ikke av igjen. eneste som hjelper er å skru av tenninga akkurat når pusserne er nede. hva er galt?

Jeg skal nå sjekke modulen som sitter under deksel ved pedaler. Det er den som styrer intervallene etter det jeg skjønner... Selve releet sitter bak handskerommet. Ditt problem høres ut som et defekt eller "opphengt" rele, men her er det mange muligheter... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...