Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Regner med at bavaria kan skaffe. Tror det der er en org. bmw-del
Kai-P. Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Det er mulig, den bygger liksom litt mer ned enn den vanlige Cup-leppa, har lyst til å få tak i den..
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Vet at spinx her på forumet lette etter en slik leppe en stund. Kan jo sende han en PM og høre om han fant ut noe... Trenger du noe som bygger mer du da? Så lav som bilen din er
Kai-P. Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Hvis du hadde orket det så hadde det vært knall! Jeg tenkte først på Riegers GT-spoiler, men jeg skjønte fort at det ville bare bli problemer da den bygger 6(!) cm ned. Derfor jeg jeg tenkte på denne som et kompromiss. Kjedelig å knekke leppa i første fartshump..
Nagin Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 heter noe på A . .. . . ett eller annet står helt stille oppi hode
Rabies Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hva med ACS carbonleppa de selger på GS? Den er jo dritbøs. Vil ha den selv om jeg noengang får rota meg til å skaffe meg M front.
Kai-P. Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Hva med ACS carbonleppa de selger på GS? Den er jo dritbøs. Vil ha den selv om jeg noengang får rota meg til å skaffe meg M front. Er ikke dum den, er faktisk helt lik den jeg leter etter, problemet er bare at carbon er så skrekkelig dyrt for gjerrige mennesker som meg..
Rabies Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hehe, kjenner til problemet Er en grunn til at jeg kjøper replicaspeil f.eks
Chris_325iM Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 jeg også er veldig interessert i å finne ut av hvor man får tak i denne leppa, da jeg ikke vil ha karbon versonen som GS selger.
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Det er vel en Max Velocity GTR-leppe.Digg den stemmer nok det jeg også er veldig interessert i å finne ut av hvor man får tak i denne leppa, da jeg ikke vil ha karbon versonen som GS selger. meiner å huske at Breitbau veit kor du får tak i denne leppa i plast glassfiber
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Neeei.. Det gjorde jeg ikke.. Men er en her inne som har hatt den? En som har en blå M3.. kan det ha vært "bård"? Husker ihvertfall at man måtte kjøpe den fra USA.. og det er jo egentlig ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå