Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 93mod e34 hvor hornet ikke funker. sikr selvf. ok.Skal teste jording først men skal også se på releet til hornet. Hvor finner jeg denne ? kan det også ligge i rattstammen? (lite lyst til å selv "nevvle" rundt airbaggen)

noen som har noen gode tips for å feilsøke seg til hvor feilen ligger?

på forhånd takk

Skrevet

Mål om du har strøm inn på ledningene til tuta, når du holder tute knappen inne.

(Godt mulig du må ha tenning på for å kunne tute)

Rele-et / rele-ene til tuta/tutene ligger i sikringsboksen i motorrommet mener jeg.

Er ofte to tuter, med hvert sitt rele.

En høy tone og en lav tone.

• 2 weeks later...
Skrevet

Rele-et / rele-ene til tuta/tutene ligger i sikringsboksen i motorrommet mener jeg.

Er ofte to tuter, med hvert sitt rele.

En høy tone og en lav tone.

takk for svar. (om enn sent) :)

Har noen oversikt over hva releene i sikringsboksen går til ? Jeg har kun oversikt over sikringene.

OG - Jeg må uansett opp med rattet for å stille dette rett etter spissing. Kan noen fortelle meg fremgangsmåten for å ta det av inkl. airbag. Så får jeg samtidig sett på knappen til hornet der også. ?

På forhånd takk.

Skrevet

Først, koble fra batteriet.

Airbagratt.., skru ut de to torx skruene bak rattet som holder airbag'n. Så tar du ut airbag'n og løsner ledningen til denne.

Sett airbag'n på plass igjen (husk ledningen), før du setter strøm på igjen.

Ellers mener jeg Airbag lampa begynner å lyse, og du må til med diagnoseutstyr for å resette den..

Skrevet

Takk skal du ha :)

Ellers mener jeg Airbag lampa begynner å lyse, og du må til med diagnoseutstyr for å resette den..

den har alltid blinka siden jeg fikk tak i bilen også. tror den blinker i et par minutt før den lyser konstant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...