hawk321 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Var ute å kjørte med min 520 i dag, og da jeg hadde parkert og skulle låse bilen skjedde det ingenting, så måtte låse alle dører manuellt. Så når jeg skulle hjemmat fant jeg ut at vindusviskerne kun fungerte på maks hastighet og at takluka heller ikke virker og står fast med "vippen" oppe! Har skjekket alle sikringer og de er hele. Hva kan være feil? Noe rele som har gått kanskje...?
kbteknik Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 der sitter ett relæ under baksetet som styrer alt dette ett såkaldt komfortrelæ sjekk om der er strøm der, etter den er alle minusledninger samlet under sikringsboksen, hvis der har vert fukt der irer ledningerne over
bmw vin rød Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 hadde samme feil på min da fant de brud i ledinga fra batterie prøv og sett nøkkel i døra og vri den mot låsing og hold den der i ett par sekunder.
bmw vin rød Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 sjekk om det e brud på lednigende som ligg på arma til bagasje lokke. e det brud der skapper det kaos i el systeme
hawk321 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 åssen kommer man til på det komfort releet da..? fort gjort eller....
kbteknik Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 åssen kommer man til på det komfort releet da..? fort gjort eller.... ta opp baksete og se i sikringsboken der det er ett svart relæ på 3x12 cm ca
hawk321 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 var ute en tur nå. Fant ut at det var et par sikringer som hadde gått i den kassa under baksetet! Så skiftet dem og nå fungerer det igjen Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå