Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ombygd m20b25 motor på pall som er turbokonventert til salgs.

Var i bruk i bil, men ble skiltet av for en stund siden, og toppakning gikk på bane for noen dager siden.

Orker ikke vise bilen og så bygge tilbake, så må nok selge, dessverre.. Har en ny m20b25 liggenes som jeg setter i iløpet av uken. var kjekt så lenge det varte :)

Alle turbodelene er kjøpt i år.

*Oljekjøler -500kr

*Grenrør Raceland (Lett) -1500kr

*Turbo, Garrett T3 - T4 -ingen slakke -2500kr

*Intercooler, med slager (God for 400 hk) -1000kr

*Eksos, lamda, downpipe, med stuss -2000kr

*Komplett Blokk med kat 325 stempel,

320 råder, diselveiv (2,7), Arp studs og, Dekomp -5000kr

*Komplett Topp med kam, ventiler og alt over...(med innsug) -2000kr

*MLS stålpakning (4 lag) brukt -1000kr

*Komplett Clutsh (brukt) - orginal m20b25 -600kr

Alt har vært i bruk. Toppakningen gikk sist, må sveise på nytt i kjølekanalene. Kommer olje i kjølevannet.. Har sikkert med at kanalene er sprekkt.

Kan event selge stykkvis om ønskelig. kløyver ikke blokk... Alt brukt under 2 måneder... kjørt kun med castrol edge++.. (Har brukt over 35000 i deler på denne motoren)

Komplett blokk med nye simmeringer med diselveiv (2,7 l), Topp med sveiset kjølekanaler, topp må overhales. Sprekk i kjølekanaler.

Smidde stempel som holder rundt 400 hk.

Har også en MLS pakning liggenes som også kan selges..

Mye sintedeler til en grei pris! ALT kjøpt i år!

Toppen har vært trykktestet, og den er fin. Kjølekanaler må fikkses, ser ut som sprekker i sveisen... Anbefaler ny topp. Innmat i toppen er i grei stand.

Legger ut bilder på torsdag av alt... Selges kjappt til rett pris! Dette er veldig dyrt å kjøpe nytt, og jeg har lagt ut mye penger på dette prosjektet.. Kjappeste og billigste løsning til stabil turbo på en m20b25!

KOM MED BUD PÅ DELER! DERE BET. FRAKT.

51rbfht9kpt68x88pmvr.jpg

Topp med innsug

wehixf70pakpp3gyfkku.jpg

Topp med kamm (komplett)

lchh2ipajmzh07fdccb9.jpg

(Grenrør flens til turbo)

8dz3w6u9gfnii4rds10z.jpg

Raceland grenrør

6tauekx3a9ywemgov2x5.jpg

Turbo, (mer info over)

ar3x75yy3atulcjhtx8b.jpg

ARP studs

dstnov7q3cvs4ce65iu2.jpg

Diverse flenser

qnfe7kvt28b659w42cri.jpg

Topp (m20b25)

ooa927go9yiyiar6lj2i.jpg

Oljekjøler

vhbsm0o5isi2s9fz9uwt.jpg

Smidd stempel

11wxbgk0t330zz0ujupy.jpg

Stempel i blokk

non56hyvrwepv20eqhts.jpg

Eksos med downpipe og lamda

ktzdoi54285hugmzisps.jpg

Topp av downpipe (turbofeste)

kkpk5hmejnylpd2163bc.jpg

Bunnpanne (oljeretur)

rxj66xueq3cvva8essf2.jpg

Intercooler (god for 400 hk)

Da var bildene og motoren ute, kom med bud folks :) God helg!

Skrevet

Dette er smidde stempel, bmw. Det er vell eneste jeg vet faktisk...

Blokk skal holde over 400 hk, toppen har sprekte kjølekanaler og må borres opp og sveises på nytt.

Holder på å sette blokk og topp på pall nå.. Blokken har mye godsaker i seg. Diselveiv og 320 råder, den er også planet..

Motoren er dekompet, men du kan selfølgelig kjøre kvasskam og få bra ytelse av det. skal slå en org m3 motor hvertfall..

Skrevet
selger motor som den står.. orker ikke å kløyve motor.. men du kan få bilde å nummer fra stempel sett ovenifra i morgen..

Ja det vil jeg også gjerne se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...