KrHeLl Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Hei, jeg har tenkt meg å få bygd en egen kasse til bilen, har nå en: "CADENCE FXB12V2" http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10170 * 12" Dual 4 Ohm Subwoofer Box * No Noise Slot Port Design * 2" 4-Layer High Temperature Voice Coil * RMS Power: 800 * Peak Power: 1600 * Frequency Response: 20Hz-500Hz * Sensitivity: 95db @ 1W/1M * Steel Woofer Basket * Vented Motor Structure * Nickel Plated Push Terminals * Mål: 79 x 40 x 43/30 cm (BxHxD) * Weight: 41,5 kgs. Det jeg vil er å ta ut disse elementene for så å lage en ny basskasse som passer til bilen. Noen som har laget en 2 x 12" basskasse til e36 før? Hva er å anbefale av lukket, porta osv. for Metall musikk?
olsen123 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Skal du ha mest mulig bass inn i bilen er bandpasskasse best, og enten ha porter gjennom skiposeluka eller gjennom hattehylla, med tanke på att e36 er ganske tett i bagasje rommet vil basse bare spille baki, men visst du har bandpasskasse med porta inni cuopen vill all basse gå inni bilen og ingen ting i bagasje rommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå