Gå til innhold

strøken yamaha gpr800 vannscooter selges/byttes i forslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en strøken 2004 modell yamaha gpr 800, 120hk vannscooter som delbetaling på en bil eg solgte, og på grunn av en faen så nyskjerrig lensmann, så må eg selge den. scooteren har gått 59 timer, skal i følge forrige eier gjøre 65 gps knop.den er meget pen. den har noe ytterst få riper, men meget lite. det følger med registrert henger som den står på. to sylindret totakts motor som er hissig. prisforlangende er kr 70000,- kan og ta bytte i atv med kvite skilt. pris kan disk litt ved veldig hurtig avgjørelse. motorsykkel kan og vurderes i bytte. ta kontakt her eller på tlf 48240493

2kwi2dk69ayrwiunh8fa.jpg

f2dbmv1ax9hnzvprsmnx.jpg

i9vnzhh6qw6t91ibkf9n.jpg

5qrdpkz0z6c7hfwd147a.jpg

5g46liwsfq8rvplijs4c.jpg

Skrevet

da jeg i dag har fått lensmannen til å signere ce godkjenningen min, og inrømme at han ikke kan ta meg, så er scooteren ikke for salg lenger, om ikke noen har et meget godt bud:)

Skrevet

antar det er 2,0 maskin? men tror ikke det er aktuelt no:( hadde du vert ute samme dag eg la ut skuteren, hadde det vert noe annet, for den nye stasjonsvogna er nå på plass....

• 2 weeks later...
Skrevet

denne er fortsatt for salg til prisantydning. det er i disse dager ingen som kan bøtelegge deg for å kjøre denne da den er ce godkjent, og norge har fått pålegg fra eøs om å fjerne loven for vannscootere i og med at norge er eøs medlem. har sjekket dette med lensmann, og det stemmer, han kan ikke gjøre noe.

Skrevet
denne er fortsatt for salg til prisantydning. det er i disse dager ingen som kan bøtelegge deg for å kjøre denne da den er ce godkjent, og norge har fått pålegg fra eøs om å fjerne loven for vannscootere i og med at norge er eøs medlem. har sjekket dette med lensmann, og det stemmer, han kan ikke gjøre noe.

costa kvante =???? :D

Skrevet

costa kvante =???? :D

stend upst:) 70 laken. du kan få den fritt levert:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...