Steven Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Har 6 stk gule Bosch dyser liggende som ble for små til mitt formål. De er brukte men i fin stand med o ringer. Passer hvertfall M50 med flere Bosch nr: 0 280 150 792 Skal gi 254cc @ 3bar Bud over 1000,- for alle.
Steven Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Disse passer også M20 ja, stammer fra E36 M3 fikk jeg vite. Men vet ikke om det stemmer. Fine til snikturbo på 2,5 eller turbo på 2.0. Tror de skal holde til ca 260hk om jeg tenker rett?
MotorViagra Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Disse passer også M20 ja, stammer fra E36 M3 fikk jeg vite. Men vet ikke om det stemmer. Fine til snikturbo på 2,5 eller turbo på 2.0. Tror de skal holde til ca 260hk om jeg tenker rett? De stammer ikke fra m3 e36.. Men det har jo liten betydning, er jo hva de flower som betyr noe. m3 har nok litt større dyser
Steven Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Disse passer også M20 ja, stammer fra E36 M3 fikk jeg vite. Men vet ikke om det stemmer. Fine til snikturbo på 2,5 eller turbo på 2.0. Tror de skal holde til ca 260hk om jeg tenker rett? De stammer ikke fra m3 e36.. Men det har jo liten betydning, er jo hva de flower som betyr noe. m3 har nok litt større dyser Ja det kan nok stemme godt, men det var liksom det jeg ble fortalt Men all specs på dysene finnes jo lengre oppe, så ingen tvil om hva du får Men er det ikke sånn at man regner ca en hk per cc?
MotorViagra Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Disse passer også M20 ja, stammer fra E36 M3 fikk jeg vite. Men vet ikke om det stemmer. Fine til snikturbo på 2,5 eller turbo på 2.0. Tror de skal holde til ca 260hk om jeg tenker rett? De stammer ikke fra m3 e36.. Men det har jo liten betydning, er jo hva de flower som betyr noe. m3 har nok litt større dyser Ja det kan nok stemme godt, men det var liksom det jeg ble fortalt Men all specs på dysene finnes jo lengre oppe, så ingen tvil om hva du får Men er det ikke sånn at man regner ca en hk per cc? På 6 syl regner vi ca 1 cc pr hk jo. Men ikke på 4 syl.
M-Tim Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Noen som har noe formening om dette blir overkill på en m20b25 med 288 schrick kam, grenrør og chip? Og innen nærmeste framtid skal jeg ha forsterkede vippearmer, raceventiler og hardere fjører på vipperene.. Skal prøve meg på litt turtall med m20'en... JB-racing svinghjul skal også monteres etterhvert, men det burde ikke ha noe med dyse å gjøre.. Turbo skal ikke monteres..
M3 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 originaldysene på 3,0 l M3 er 245 cc og de er grå. så om de ikke er fra det så er det veldig nærme.
Steven Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 originaldysene på 3,0 l M3 er 245 cc og de er grå. så om de ikke er fra det så er det veldig nærme. Tror det va M3 3.2 literen disse skulle være fra. Kan vell kanskje stemme også da disse er gule og 254cc? Men ingen som skal trimme litt å vil ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå